Wednesday, August 5, 2009

SALAM UKHWAH TO MY ISDEV FAMLY =)



Salam ukhuwah n salam perkenalan buat sahabat2 seperjuangan,,.apa khabar iman iman di hati.,.,bagaimana ketaqwaan di jiwa,.,.
alhamdulillah,.syukur pada Allah yang mempertemukan kita n mengikat hati2 kita di jalanNya,.,dalam tanpa sedari kita sudah bersama sama selama lebih sebulan di bumi minden yang penuh barokoh ini.. harap ilmu kita semakin bertambah,.dengan pertambahan ilmu insyaallah akan membuahkan peningkatan amal kepadaNya.. ameen.
tak lupa juga buat alfadhil assheikhulkaberr al ustaz Shahir ibni hassan diucapkan Selamat melangkah ke alam rumah tangga.. semoga hidup lebih sempurna bak kata idola kita kekasih Allah junjungan yang mulia Nabi Muhammad s.a.w sabda Baginda yang maksudnya:
"Apabila seseorang itu berkahwin maka ia telah menyempurnakan sebahagian agamanya dan hendaklah ia bertaqwa kepada Allah untuk memenuhi kekosongan yang sebahagian lagi".

Buat sahabat2 yg belum berkahwin.. renungkanlah..

Doa Rabithah ini khas sebagai renungan kita bersama... Cuba sahabat2 hayati makna disebalik doa di atas.. Marilah kita aplikasikan dalam kehidupan seharian...

wassalam..








No comments: